Zad.1
Wyszukaj wyrazy synonimy slów książka, bohater, autor
zad2
Połącz z lewej i prawej kolumny tak aby powstały wyrażenia stanowiące całość znaczeniowa
zwrot literacka
punkt pośrednia
wątek przemyślana
charakterystyka pierwszoosobowa
świat akcji
fikcja kulminacyjny
idea główny
kompozycja przedstawiony
narracja realistyczny
opis utwór

z góry dziękuje:P

3

Odpowiedzi

2010-04-07T17:25:39+02:00
1.
książka-powieść
bohater-osoba
autor-pisarz

2.
zwrot akcji
punkt kulminacyjny
wątek główny
charakterystyka pośrednia
świat przedstawiony
fikcja literacka
idea przemyślana
kompozycja utworu
narracja pierwszoosobowa
opis realistyczny
9 4 9
2010-04-07T17:25:48+02:00
1.Książka-lektura,podrecznik,utwór,zbiór tekstu

Bohater-
protagonista, chojrak, chwat, gieroj, heros, junak, śmiałek, zuch, dzielny mąż, lwie serce
Autor nie mam i 2 zadanie...***
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:25:50+02:00
Zad.2
zwrot akcji
punkt kulminacyjny
wątek główny
charakterystyka pośrednia
świat realistyczny
fikcja literacka
idea przemyślana
kompozycja pierwszoosobowa
narracja utworu
opis przedstawiony

zad.1
książka - dzieło,księga,lektura,opowieśc,praca
bohater - chojrak, chwat, farys, gieroj, heros, junak, mężny, śmiałek, zuch
autor - literat, pisarz, skryba, twórca, utwór, wynalazca, założyciel
10 3 10