Uzupełnij(wpisz do każdego skutku przepływu prądu odpowiednie urządzenie, w którym ten skutek występuje):
wiertarka, suszarka, żarówka, igła magnetyczna, żelazko, winda, dźwig, odkurzacz, kuchenka elektryczna, czajnik elektryczny, mikser, świetlówka, elektromagnes.
Skutki przepływu prądu:
a)cieplny:

b)świetlny:

c)magnetyczny:

d)wykonanie pracy mechanicznej:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:22:13+02:00
A)suszarka, żelazko,kuchenka elektryczna,czajnik elektryczny,
b)żarówka, świetlówka
c)igła magnetyczna,elektromagnes
d)wiertarka,winda,dźwig,odkurzacz,mikser,
2010-04-07T17:28:31+02:00
A)suszarka, żelazko,kuchenka elektryczna,czajnik elektryczny,
b)żarówka, świetlówka
c)igła magnetyczna,elektromagnes
d)wiertarka,winda,dźwig,odkurzacz,mikser,
1 5 1