Odpowiedzi

2010-04-07T17:20:18+02:00
3/4 z 40 cm = 30 cm

v = a*b*c

7 dm * 5 dm * 3 dm = 105 dm = 105 l

odp : Trzeba wlać 105 l wody ;)
2010-04-07T17:26:55+02:00
A=70 cm
b=50 cm
H=40cm
V=a x b x H
V= 70 x 50 x 40
V= 140000 cm³
¾ x 14 0000= 105000 cm³=105 l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:27:45+02:00
A=70 cm
b=50 cm
c=40 cm

V = a*b*c
V = 70 * 50 * 40
V = 140000 cm[3]

140000 * 3/4 = 42000/4 = 105000 cm[3]
105000 cm[3] = 105 dm[3] = 105 l

odp. Ala musi wlać do akwarium 105 litrów wody.
1 1 1