Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:33:23+02:00
Szczególnie zapamiętałem słowa Chrystusa , które wypowiedział Chrystus w ogrodzie Oliwnym . " Boże jeżeli to jest możliwe, oddal ode mnie ten kielich ".
Pan Jezus tak bardzo się bał ,cierpienia. Jak każdy zwykły człowiek.
Jednak ofiarował się za nas dla naszego Zbawienia. Naprawdę to podziwiam.
Wcale nie miał złagodzonego cierpienia przez swą boską naturę.
Przeżywał mękę jak każdy.

  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T17:34:34+02:00
Zapamiętam szczególnie te słowa które Pan Jezus mówił Ostatnia Wieczerza , Przykazania na Górze Synaj , Miejsce gdzie został wydany ..Jestem katoliczką , chrześijanka i wiem , naprawdę prawie wszystko ;}