Mam prośbę
mógłby ktoś mi napisać odpowiedzi na (poniżej zapisane pytania) ? bo za chwilkę wychodzę z domu, a później jak przyjdę muszę się jeszcze sporo pouczyć i nie mam za bardzo czasu na szukanie..;D

z góry dzięki...

1.Jaką rolę odgrywa łaska,wola i rozum w życiu religijnym człowieka?
2.Jaka powinna być modlitwa?
3.Sposoby spotkania z Bogiem
4.Dlaczego Bóg jest dla chrześcijanina autorytetem?
5.W jaki sposób mogę uzyskać odpowiedz od Boga?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:44:44+01:00
1-Dzięki nim wierzymy w to co nienamacalne, czego nie możemy zobaczyć
2- modlitwa powinna odbywać się w pełnym skupieniu, powinna być szczera
3-modlitwa. chodzenie do kościoła, uczestnictwo we mszy świętej, czytanie Pisma świętego, katechizmu
4-Ponieważ to on nadaje życiu sensu. Wyjaśnia to, czego nie rozumiemy. Zachowując jego prawa stajemy się lepszymi ludźmi
5-Poprzez czytanie Pisma Świętego. Tam znajdują się wszystkie wskazówki dla ludzi. Również podczas kazania na mszy.
2009-11-02T18:59:20+01:00
1. Pomaga nam dostrzec Boga i jego działania
2. Sumienna
3. Modlitwa, msze
4. Ponieważ jest naszym Ojcem i uczy nas nie popełniać błędów
5. Starając się podążać ścieżką dobra.