Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:32:06+02:00
I= a/2 + 2/k /*2k
2ki=ak+4
2ki-ak=4
k(2i-a)=4
k=4/2i-a

F= G Mm/r(2) /*r(2)
Fr(2)=GMm
F r(2)/GM=m
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T17:35:19+02:00
I= a/2 + 2/k/*2
2i=a+2/k/*k
2ik=a+2/:2
k=a+2/2i

F= G Mm/r²/*r²
Fr²=G MN/:GN
M=Fr²/GN



liczę na naj :P
2010-04-07T18:00:28+02:00
I=a/2+2/k (k)
a/2+2/k=i |2k
ak+4=i
ak=i-4/a
k=(i-4)/a

F=GMm/r² (m)
F=GMm/r²
GMm/r²=F |*r²
GMm=F/r² |?GM
m=F/r²/GM

2 5 2