Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T17:35:21+02:00
Dane:
20% swojego kieszonkowego
Po roku odłożyła 120 złotych.
Szukane:
Ile wynosiło miesięczne kieszonkowe Joli.?
Rozwiązanie:
120 to 20% /•5
600 to 100%
600:12=50
Odp: Miesięczne kieszonkowe Joli wynosi 50zł
7 3 7
2010-04-07T17:37:37+02:00
120 na rok tj. 10 na mies.

20% - 10
100% - x

x=1000/20=50

Odp: Miesięczne kieszonkowe Joli wynosiło 50 zł
5 4 5