Odpowiedzi

2010-04-07T17:38:08+02:00
-przyczyny somatyczne:
nowotwory i ich leczenie
gruźlica
nadczynność tarczycy
cukrzyca insulinozależna
nieswoiste zapalenia jelit
nieprawidłowe działania narządów trawiennych
AIDS
-przyczyny genetyczne
-przyczyny psychiczne:
-zaburzenia odżywiania:
jadłowstręt psychiczny
żarłoczność psychiczna
-zaburzenia zachowania:
zażywanie narkotyków
patologicznie nadmierny trening fizyczny
p-rzyczyny nie patologiczne:
przyjmowanie niedostatecznej ilości pokarmów
naturalna niska waga ciała
okres dojrzewania ;]
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • marf
  • Początkujący
2010-04-07T17:38:35+02:00
Złe odrzywianie , brak systematycznych posiłkow , odchudzanie się, dieta bez konsultacji lekarza( niedostosowana do organizmu)
3 4 3
2010-04-07T17:39:38+02:00
Główną przyczyny niedowagi jest przyjmowanie niedostatecznej ilości pokarmów, a także może być przyczyną wielu chorób takich jak nowotwory, AIDS. Innym czynnikiem sprzyjającym rozwój niedowagi jest brak środków do życia lub sytuacja wypływająca z określonego miejsca zamieszkania (np. Afryka), gdzie nie ma zbyt dużo jedzenia i panuje bieda.
2 3 2