Napisz wierszyk, który ma od 4 do 6 strof i w którym znajduję się bardzo dużo przenośni. Bardzo proszę o odpowiedzi mam to na jutro. Pomocy. Daję naj. To jest na ocenę i nie z internetu bo będę wiedziała i zgłoszę spam.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:58:04+02:00
Gdy myśle o Tobie mój Michałku drogi
Cała jestem w skowronkach tak mi jesteś drogi
Twe oczy lśnią bardziej niż dwa stawy błyszczące
Włosy twe są bardzo pociągające
Twa mądrość sięga dalej niż wóz Heliosa mknący na niebie
Tak bardzo brak mi Ciebie


Nie z neta. Moja koleżanka napisała ten wiersz i też był na ocene i dostała 5. Ale ja wywaliłam pare strof żeby nie było za długie....
2 5 2
2010-04-07T17:59:34+02:00
Heniek był odważny jak lew ,
lecz Halinka gdy się wystraszyła
robiła się blada jak ściana.
Helenkę krew zalewała,gdy
tylko Henryk robił się ściekły jak lew.