Odpowiedzi

2010-04-07T17:44:04+02:00
B. szklo
papier
plastik
puszki
butelki
szmaty


a. trawy skoszoe
ziola
obierki
skorki
kulinarne
1 1 1
2010-04-07T17:44:31+02:00
A)kompostowania
-liście
-gałęzie
-łupiny od ziemniaków i innych owoców i warzyw
-zwierzęce odchody

b)recyklingu
-kartonowe pudełka i kartony
-butelki szklane i słoiki
-plastik
-makulatura(gazety)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:48:56+02:00
A). kompostowania
- obierki z ziemniaków
- zielone części warzyw
- nie wykorzystane warzywa
-skorupy od jaj
-liście np. kwiatów
- uschłe kwiaty doniczkowe
-resztki owoców

b). recyklingu
-papier
-szkło białe
-szkło kolorowe
-aluminium
-plastik
-metale kolorowe
-opony samochodowe
-folia
1 1 1