Napisz ogłoszenie , zaproszenie i proźbę dotyczącą zorganizowania przez naszą klasę wieczorku poetckiego.Miejsce, czas , temat.Dokładne info wymyśl sam.

Too tak na Dzisiaaj .:D Jak by ktoŚ był chętny do pomocy..:)

Liczę na Was. :) Z góry dziekii wielkie . ;*

3

Odpowiedzi

2010-04-07T17:42:08+02:00
Zapraszam bardzo gorąco na wieczór poetycki który zostanie przedstawiony przez (klasa ktora to gra) , który odbędzie się w Warszawie przy ul. Piłsudzkiego o godz. 17;30 . Zapraszamy wszystkich którzy są zainteresowani.
2 3 2
2010-04-07T17:44:47+02:00
OGŁOSZENIE
Uwaga!
Dnia 24.04.2010r. o godz. 17:30 w restauracji "Sukiennice" odbędzie się wieczorek poetycki poezji ks. Jana Twardowskiego. Przewidziany jest poczęstunek.
Klasa III f

ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych poezją ks. Jana Twardowskiego na wieczorek poetycki, który odbędzie się dnia 24.04.2010r. o godz. 17:30 w restauracji "Sukiennice".
Liczymy na Twoje przybycie.
Klasa III f

PROŚBA
Klasa III f serdecznie prosi nauczyciela o zorganizowanie wieczorku poetyckiego w wybranym, przez Niego terminie i tematyce.
Klasa III f
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:46:22+02:00
Ogłoszenie

Klasa 1e w gimnazjum nr 36 ogłasza wieczór poetycki dnia 29.03.2010 roku o godzinie 17 w gmachu szkoły. Tematem przewodzącym będą wiersze Adama Mickiewicza.

Zaproszenie

Klasa 1e w gimnazjum nr 25 w Bydgoszczy, ma zaszczyt zaprosić wszystkie dzieci z osiedla okole na wieczór poetycki który odbędzie się w gmachu szkoły. Głównym tematem będą wiersze Jana Kochanowskiego. Każdy kto wyrecytuje jeden z jego wierszy
otrzyma słodki upominek.
Serdecznie Zapraszamy

Prośba

Klasa 2b zwraca się z prośbą do klasy 3e o pomoc w przygotowaniu wieczoru poetyckiego w naszej szkole. Bardzo nam zależy na pomocy , wieczór poetycki ma odbyć się 17.02.2010 . Jesteśmy zmuszeni by prosić was o wystrój sali. Prosimy o szybką odpowiedź

Proszę o ocene i naj xD
3 5 3