Odpowiedzi

2010-04-07T17:45:20+02:00
Dziś w szkole na lekcji języka polskiego spotkało mnie miłe zaskoczenie. Nasza dość twarda Pani powiedziała ,że z okazji powrotu do szkoły zrobi nam luźną lekcję. Oglądaliśmy telewizję , opowiadaliśmy kawały i dzieliliśmy się przeżyciami ze świąt. Lekcja upłynęła nam w jakieś 10 min. Mam nadzieję , że Pani powtórzy jeszcze kiedyś swój pomysł z lekcją wolną od nauki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:48:43+02:00
Pewnego dnia na języku polskim przydarzyła się bardzo dziwna sytuacja.

Było już po dzwonku i pani mówi wyciągnijcie karteczki wszyscy zdziwili się bo pani zawsze zapowiada kartkówki.Były trzy zadania i mieliśmy tylko 5 minut na zawsze mamy 10-15 min.Pytania były średnie.Serce biło mi jak oszalałe.Wszyscy piszą a pani mówi odłóżcie długopisy.Każdy odłożył i zdziwiłam się.Pani mówi ,że to był taki żart a dlaczego bo miałbyś taki temat o zdziwieniu .

Jeśli komuś przydarzy się taka przygoda to źli na panią.