Odpowiedzi

2010-04-07T17:41:47+02:00
2010-04-07T17:43:33+02:00
Te dwie pierwsze napewno tak, a co do tej trzeciej to nie jestem pewna :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:51:21+02:00
Komórka bezjądrowa posiada cytoplazmę m.in. jest zanurzony w niej materiał genetyczny. Posiada też plazmidy. Są to małe cząsteczki DNA, zawierające część informacji genetycznej, warunkujące np. odporność na antybiotyki. Bakterie natomiast nie posiadają siateczki śródplazmatycznej. Jest ona charakterystyczna dla organizmów jądrowych czyli eukariontów
2 5 2