Odpowiedzi

2010-04-07T17:54:27+02:00
Moja Kolezanka Ma na Imie Justyna ;D
Jest drobna I ładna .
Ma Ciemne włosy I brazowe oczy.
Jest szczópła i wysoka.
Ma mału nosek dzieki czemu widac jej piekne oczy ;*
Jej ulubionym zajeciem jest(niewiem co )]

Ps. Dopisz ze ma długie/krutkie włosy xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:54:51+02:00
Moją ulubioną przyjaciółką jest Kasia. Wiem, że zawsze mogę na nią liczyć, ona również o tym wie. Przyjaźnimy się od 3 lat, dlatego wiemy o sobie wszystko. Jesteśmy bardzo ze sobą zżyte.
(zaczynamy od wyglądy zewnętrznego) Kasia jest bardzo ładną dziewczyną o kruczo-czarnych włosach. Jej śliczne brązowe oczy i włosy zwracają uwagę wszystkich dookoła. Ta wysoka panna o nienagannej figurze przyciąga wielu chłopców.
( potem cechy charakteru ) Charakteryzuje ją optymizm. Zawsze się uśmiecha i jest pełna energii. W szkole bardzo dobrze sobie radzi, ponieważ jest inteligenta i łatwo zapamiętuje nowe wiadomości.
( zakończenie- ocena postaci ) Kasia jest mi bardzo bliska, ponieważ wiem, iż mogę jej ufać. Oczywiście jak każdy człowiek ma wady, aczkolwiek doskonale sobie z nimi radzi