Odpowiedzi

2010-04-07T17:45:43+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:47:36+02:00
Rudolf habsburg i maria vestera
hero i leander (mitologia grecka)
jan sobieski i maria kazimiera
cezary baryka i laura kościeniecka
tristan i izolda
werter i lotta

2010-04-07T17:49:16+02:00
W dziele Johanna Wolfgana Goethego "cierpienia młodego Wertera" jest to historia tragicznie zakoczonej samobojstwem milosci Wertera do Lotty.
dzielo Williama Shakespeare zatytulowane " Romeo i Julia" mlosc dwojga kochankow zakocznonej samobojstwem.