Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T18:46:02+01:00
Najlepszym politykiem w naszym kraju jest Maciej Brzeczyszczykiewicz.
Ola ma zamiar w przszłośći zostać politykiem.
Mojego taty kolega był politykiem w III RP
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T18:46:19+01:00
Polityk jest osobą działająca w sferze polityki.
Politycy pracują w sejmie.
Politycy dążą do udziału we władzy lub do wywierania wpływu na podział władzy.
1 5 1
2009-11-02T18:48:01+01:00
1.Każdy polityk marzy by mieć popularność Palikota.
2. Polityk dąży do udziału we władzy lub do wywierania wpływu na podział władzy.
3.Polityk to osoba działająca w sferze polityki, którą w klasycznym rozumieniu pojmujemy jako sztukę zdobywania władzy i rządzenia państwem.
1 5 1