Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T18:47:54+01:00
To proste przede wszystkim starać się zdobyć kompromis z rodzicami.Ustalać z nimi tak aby 2 strony były korzystne .Nie powinśmy się kłucić i starać się być milym.Nie robić komuś krzywdy.Kontrolować sytuacje.
2009-11-02T18:49:26+01:00
Przede wszystkim przez rozmowę i pójście na kompromis, przyjazne nastawienie na drugiego człowieka, otwartość i szczerość