Odpowiedzi

2010-04-07T17:48:34+02:00
Sześciokąt foremny ma wszystkie przekątne równej długości i złożony jest z sześciu trójkątów równobocznych(bok trójkąta, jest też bokiem sześciokąta).
Wynika z tego , że przekątna ma długość równą długości dwóch boków trójkąta równobocznego, czyli:
a = 7cm
d = 2a
d = 14 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:53:06+02:00
A=7 cm
d=2a (w tym przypadku)
d=14 cm
poniewarz jest to szesciokąt foremny
2010-04-07T17:53:12+02:00
Według mnie wszystkie po 7 cm bo jeżeli sobie podzielisz ten sześciokąt przekątnymi to ci wyjdzie 6 trójkątów równobocznych a skoro 7 cm ma podstawa to przekątne mają po 14 cm
po są podwojone :)