Odpowiedzi

2009-11-02T18:47:44+01:00
Łatwy połów ryb, możliwość handlu bez przechodzenia przez granicę, ośrodki rekreacyjne
2009-11-02T18:50:13+01:00
Mówi się, że morze jest "okiem na świat". Dostęp do mórz i oceanów pozwala na rozwinięcie się handlu oraz rozwinięcie żeglugi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:51:01+01:00
Państwa, które mają dostęp do wód morskich i oceanicznych mogą masowo wyławiać ryby co może wpłynąć korzystnie na gospodarkę krajowym. Państwa te mogą zainwestować w elektrownie wodne, które nie wprowadzają do środowiska pyłów zanieczyszczających powietrze. Kraje mogą też ten atut wykorzystać w celach turystycznych. Pieniądze przywiezione przez turystów zasilą skarb państwa.
1 5 1