Odpowiedzi

2010-04-07T17:53:00+02:00
Ślepa miłość
stara miłość nie rdzewieje
miłość jest ślepa
przez żołądek do serca
miłość łaskawa jest
miłość nie zazdrości
serce i strzała to znak pedała
5 3 5
  • ensi
  • Początkujący
2010-04-07T17:53:01+02:00
Stara miłość nigdy nie rdzewieje - nie przestajesz kogoś kochać
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:58:04+02:00
-Umierać z miłości- czyli że ktoś ma bardzo bardzo dużo tej miłości i jest szczęśliwy

-miłość bliźniego- czyli miłość taka do przyjaciela

-dowód miłości-czyli dowód jaki powie czy jesteś wierny danej osobie

-miłość francuska-miłość bardzo romantyczna

-stara miłość nie rdzewieje- miłość która kiedyś została zapoczątkowana nie zniknie

-miłość platoniczna-pozbawiona pierwiastków zmysłowych, miłość kobiety i mężczyzny

-wzbudzić w kimś miłość-obudzić w kimś uczucie

miłość własna-nadmierne poczucie własnej wartości:ambicja, duma.

-wolna miłość-niezalegalizowany związek małżeński.

-nieszczęśliwa miłość-kierowanie uczuć do nieodpowiedniej osoby
7 5 7