Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:56:41+02:00
Przed kuracją Po kuracji
p.Anna x-3=80kg 85%(x-3)=0,85(x-3)
p.Zofia x=83kg x-15


x-15=0,85(x-3)
x-15=0,85x-2,55 /*100
100x-1500=85x-255
100x-85x=-255+1500
15x=1245 /:15
x=83

Odp. Pani Ania ważyła 80kg, a pani Zosia 83kg
2010-04-07T18:01:01+02:00
X- waga p.Zofii przed kuracją
x-3 - waga p.Anny przed kuracją
x-3-15%(x-3)=x- 3-0,15x + 0,15*3=0,85-2,55 - waga p.Anny o kuracji
x- 15 - waga p.Zofii po kuracji
x-15=0,85x-2,55/*100
100x - 1500= 85x - 255
100x - 85x = -255 + 1500
15x = 1245/:15
x= 83
Odp : P.Zofi przed kuracją ważyła 83kg, p.Anna - 80kg.

To jest na pewno dobrze rozwiązane, bo robiłam to na lekcji z nauczycielką :)
PozdRoO :))))))