Odpowiedzi

2010-04-07T18:00:33+02:00
A) zmniejszy sie 2 razy
b) zmniejszy sie 3 razy
c) zmniejszy sie 5 razy
d) zmniejszy sie 100 razy
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T18:05:32+02:00
A)a=a:2
Obw=4a=4*a:2=2a obwód zmniejszy sie dwukrotnie

B)a=a:3
Obw=4a=4*a:3=4a:3 obwód zmniejszy sie trzykrotnie

C) a=a:5
Obw=4a=4*a:5=4a:5 obwód zmniejszy się pięciokrotnie

D)a=a:100
Obw=4a=4*a:100=4a:100=a:25 obwód zmniejszy się stukrotnie
7 5 7
2010-04-07T18:24:50+02:00
1.obwód zmniejszy sie dwukrotnie

2.obwód zmniejszy sie trzykrotnie

3. obwód zmniejszy się pięciokrotnie

4. obwód zmniejszy się stukrotnie
6 3 6