Odpowiedzi

2010-04-07T17:59:44+02:00
Prostokąt : Pole = a * b
Trapez : Pole = 1/2 (a+b) * h
Kwadrat : Pole = a * a
Deltoid : Pole = 1/2 p * q
Romb : Pole = 1/2 e * f LUB a * h
Równoległobok : Pole = a * h
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:01:27+02:00
Prostokąt - P= a × b
trapez - P = [ ( a + b ) × h ] ÷ 2
kwadrat - P = a × a = a²
deltoid - P = ½ × d₁ × d₂
romb - P = a × h
równoległobok - P = a × h
3 3 3
2010-04-07T18:02:44+02:00
Prostokąt: P = a*b
Kwadrat : P = a* a
Trapez: P =1/2* (a+b) *h
Romb: P = a*h lub P= 1/2*e*f
Równoległobok: P=a*h
Deltoid: P = 1/2*p*q
2 1 2