Odpowiedzi

2010-04-07T18:05:26+02:00
1.2x=20-6
2x=14 /:2
x=7
2.9y=50-23
9y=27 /:9
y=3
3.8y=24+36
8y=60 /:8
y=7,5
4.-4c=-2+46
-4c=44 /:(-4)
c=11
5.2x=3-13
2x=-10 /:2
x=-5
6.5x=1+7
5x=8 /:5
x=1,6




Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:13:33+02:00
1) 2x = 20 - 6
2x = 14/:2
x = 7
2) 9y = 50 - 23
9y = 27/:9
y = 3
3) 8y = 24 + 36
8y = 60 /:8
y = 7,5
4) -4c = -2+46
-4c = 44 / : (-4)
-c = -11 razy (-1)
5) 2x = 3 - 13
2x = -10 /:2
x = -5
6)5x = 1+7
5x = 8/:5
x = 1,6
7) 7x - 5x = -21
2x = -21 /:2
x = -1,5
8) 6v = -52 + 13
6v = -39 / : 6
-6,5
9) 4x = 3 + 4
4x = 7 /:4
x = 1,75
10) 3c = -70 - 2
3c = -72 / :3
c = -24
11) -4x - 4 = 33
-4x = 33 + 4
-4x = 37 /:(-4)
-x = -9,25 razy (-1)
x = 9,25
12) -10 x + 2x = 5
-8x = 5 /:(-8)
-x = -0,625 razy (-1)
x = 0,625