Ułożyć krótki wierszyk o alkoholu, o tym, że jest zły i o konsekwencjach picia. Rymowany, prosty. Jestem w 3 gim. Błagam ! Wybiorę najlepszy, czy co to tam się robi. Byle nie ŚCIĄGNIĘTY z neta - ani żywcem, ani kawałkami. Proszę, pilnie ! :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:03:10+02:00
„Czym się strułeś, tym się lecz” – jest takie powiedzenie,
ale ono prowadzi ludzi w uzależnienie
i stąd do alkoholizmu droga bardzo krótka,
codziennością stają się: piwo, wino i wódka.
3 2 3
2010-04-07T18:09:35+02:00
Czytelnicy drodzy,
nie bądźcie w wiedzy ubodzy.
Może mama wam mówiła,
ale czy dosadnie wytłumaczyła?
Alkoholu pić nie należy,
chyba, że wam nie zależy
na zdrowiu i urodzie
na śmiechu i przygodzie.
Zniszczycie tylko życie swoje,
posłuchajcie rady mojej.
3 3 3