Odpowiedzi

2010-04-07T18:04:39+02:00
Słowo "sponsor" pochodzi do angielskiego "sponsoring". Sponsor to osoba, którai wspiera finansowo czyjąś działalności w zamian za reklamę.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:05:47+02:00
Sponsorem jest osoba lub grupa, która zapewnia wsparcie, podobne do dobroczyńcy.Do zaproponowania ma coś jak wspieranie w imprezie lub organizacja finansowo lub poprzez dostarczanie produktów i usług.
2 3 2