Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:10:41+02:00
A)
6x+12<24
6x<12
x<2
b)
2x+6>14-2x
2x+2x>14-6
4x>8
x>2
c)
x-0,8x>1-1
-0,2x>0
x<0
na pewno jest dobrze;)
2010-04-07T18:11:53+02:00
6(x + 2) < 24
6x+12 < 24
6x < 12
x < 2

2 (x + 3) > 14 - 2x
2x+6 > 14 - 2x
4x > 8
x > 2

x +1 > 0,8x +1
0,2x > 0
x > 0
2010-04-07T18:14:49+02:00
A) 6(x+2) <24 6x+12<24 6x<24-12 6x<12 x<2 b)2 (x + 3) > 14 - 2x
2x+6>14-2x 4x>8 x>2 c)x +1 > 0,8x +1 0,2x>0 x>0