Potrzebuje prostych życzeń wielkanocnych po Rosyjsku, bez żadnych tam rymów itp. Tylko jak najprostsze zdania, nie jakieś tam długie tylko 3-5 zdań.Jeśli będzie potrzebne imię niech to będzie Marta .Jeżeli można proszę też od przetłumaczenie tych właśnie życzeń.

Z góry Dzięki.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:13:16+02:00
На Пасху, я желаю вам крепкого здоровья счастья и любви, и процветания. Я хочу пожелать вам, что эти праздники все в любви и в надежде на новую и лучшую жизнь.
1 3 1
2010-04-07T18:18:52+02:00


Bас поздравляем:
"Христос воскрес!"
Добра желаем,
Больших чудес!
Чтоб с Богом в сердце
Светлей жилось,
Он снова с нами -
Воскрес Христос!
Мы вам желаем
Любить всегда:
Где любовь тает -
Душа пуста.
2010-04-07T18:36:46+02:00
В честь предстоящего праздника Пасхи желаю вам здоровья, счастья и спокойствия, с верой в бога и человека, но и видеть красоту в этом мире и, конечно же, вера в себя и свои способности. Из всех сердца приветствую Марта:) С Рождеством Христовым!

Z okazji zbliżających się świąt wielkanocnych życzę ci zdrowia , szczęścia oraz pokoju ducha , wiary w boga i ludzi , umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w siebie i swoje możliwości. Z całego serduszka pozdrawiam Marta :) Wesołych Świąt !!!
1 4 1