Odpowiedzi

2010-04-07T18:06:15+02:00
Czekolada jest nie policzalna a ryba jest policzalna zawsze bo tabliczka czekolady jest policzalna a czekolada nie
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:07:00+02:00
Są policzalne kiedy ryba jest w jednym kawałku ( nie jako filet lub coś) a czekolada jeśli liczymy tabliczkę a nie np. do picia .
Mam nadzieję że pomogłam =] Kasia.
3 4 3
2010-04-07T18:08:20+02:00
Czekoladę - kiedy jest w tabliczkach
a rybę gdy chodzi o zwierzę .
1 5 1