Odpowiedzi

2010-04-07T18:17:10+02:00
Paprocie:
1.Długosz królewski
2.Pióropusznik strusi
3.Podrzeń żebrowiec
3.Salwinia pływająca

Widłaki:
1.Jałowcowaty
2.Goździsty

Skrzypy:
1.Olbrzymi
2.Bagienny
3.Błotny
4.Łąkowy

Widłaki są wszystkie chronione.!
proszę.!
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:43:33+02:00
PAPROCIE
1)Adiantum ( Adiantum raddianum ) (złotowłos, niekropień)
2)Orlica pod ochroną objęte częściową ochroną gatunkową
3)Narecznica samcza pod ścisło ochroną
4)Języcznik zwyczajny pod ochroną

SKRZYP
1)Skrzyp błotny (Equisetum palustre L.) nie jest obiety ochroną
2)Skrzyp zimowy (Equisetum hyemale) jest pod ochroną
3)(skrzyp bagienny (Equisetum fluviatile)nie jest pod chroną
4)(skrzyp leśny) (Equisetum sylvaticum L.) nie jest pod ochroną

Sory że tylko tyle ale też nie za bardzo to pamięta dostałam z tego +4 ale nasza nauczycielka surowo ocenia powinno być dobrze
polecam się na przyszłość
paulla117
10 3 10