Odpowiedzi

2010-04-07T18:15:17+02:00
Ojca Świętego kocham za to kim był, za to, że Jego życie było czytelnym znakiem o prymacie Boga. Za to, że nie tylko uczył, ale żył na sposób bezinteresownego daru z siebie. Jan Paweł II był i jest dla mnie uwidocznieniem, potwierdzeniem tego, że naprawdę można żyć Ewangelią. W Bogu można kochać wszystko i wszystkich, wierzących i nie wierzących - i być sobą.
91 1 91
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:27:55+02:00
Jana pawła II cenimy za Jego dobroc która przejawiała się przez całe Jego życie w miłości którą nas dażył. Był autorytetem dla każdego pokolenia. Widzieliśmy w nim przyjaciela, orędownika, podróżnika, pokrewną duszę i człowieka który próbował zapanowac nad wszelakim złem tego świata. Powinniśmy cenic Go za Jego próby zwalczania tego zła, którym były wojny, zamachy, stany wojennne, wojny domowe jak i przemoc domowa. Chciał by świat zrozumiał, że jeżeli nie poprzestanie na tych działaniach to kiedyś to życie może się skończyc. Jan Paweł II odwiedził prawie wszystkie kraje kuli ziemskiej, nie wypierając presji na ich religijności lecz dając nadzieję że można życ w zgodzie z każdym. Za to wszystko możemy go cenic, kochac i naśladowac.
51 4 51