Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:17:03+02:00
R=h
r-promień, h-wysokość
Pb=200π
Pb=2πrh
2πrh=200π /÷2π
rh=100 za h podstawiamy r, ponieważ są sobie równe
r²=100
r=10
Pp=πr²
Pp=10²π=100πcm²
1 5 1
2010-04-07T18:23:55+02:00
R - promień
H - wysokość walca
T - niech to będzie "pi" ;)
r = H
Pb=200T

Pb = 2Tr*H
200T = 2Tr*H/:T
200 = 2r*H/:2
100 = r*H
skoro r = H, a r*H wynosi 100, r i H są równe 10.
więc:

Pp = Tr2
Pp = T10 2
Pp = 100Tcm2
1 5 1