Odpowiedzi

2010-04-07T18:16:38+02:00
*wprowadzenie kamer na korytarzu
*dyscyplina ze strony nauczycieli
*wprowadzenie odpowiednich kar
*dyscyplina ze strony rodziców
*obniżenie oceny z zachowania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:16:53+02:00
Wymień 5 metod dzieki ktorym zmniejszy sie agresyność uczniow w szkole.

1. dyzurujacy nauczyciele
2. zajecia z pedagogiem czesciej
3. za kare od razu do dyrektora
4. nizsza ocena z zachowania
5. telefon do rodzicow jak cos przeskrobie

Sobie to ladnie w zdania ubierzesz i bedzie