Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ensi
  • Początkujący
2010-04-07T18:18:06+02:00
Podmiot = rzeczownik
orzeczenie - czaspwnik
wyr. dźwięk. - wyraz który naśladuje jakis dzwiek np . bum
porównanie - porównujesz dwie rzeczy np. dumny jak paw
przenośnia - nietypowe połączenie wyrazów np kamienne serce
epitet - przymiotnik +rzeczownik np biała kartka
1 5 1
2010-04-07T18:21:05+02:00
podmiot to rzeczownik w zdaniu
- orzeczenieto czasownik w zdaniu
- wyraz dźwiękonaśladowczy inaczej ONOMATOPEJE to wyrazy które naśladują różne dźwieki np trzask kuku bęc
- porównanie coś porównujemy np.dziewczyna jak malina
- przenośnia inaczej metafora, wyrażenie czegoś za pomocą innych słow, na zasadzie podobieństwa.
- epitet-określenie rzeczownika
1 5 1