Odpowiedzi

2009-11-02T18:54:49+01:00
Różnice pomiędzy komórką zwierzęcą a roślinną:
- w komórce zwierzęcej nie ma chloroplastu i ściany komórkowej

różnice pomiędzy komórką zwierzęcą a bakteryjną:
- komórka bakteryjna zamiast jądra komórkowego (jak w przypadku komórki zwierzęcej) ma substancję jądrową
- komórka bakteryjna w odróżnieniu od zwierzęcej ma ścianę komórkową (która jest zbudowana z celulozy)
- w miejscu mitochondrium występującego w kom. zwierzęcej w kom. bakteryjnej znajduje się mezosom
- wokół ściany komórkowej kom. bakterii wytwarzają otoczkę śluzową
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:57:12+01:00
U roślin ściana komórkowa występuje zbudowana z celuozy, a u bakterii normalna
;)
2009-11-02T19:01:04+01:00
Różnice pomiędzy komórką zwierzęcą a bakteryjną:
- komórka bakteryjna zamiast jądra komórkowego (jak w przypadku komórki zwierzęcej) ma substancję jądrową
- komórka bakteryjna w odróżnieniu od zwierzęcej ma ścianę komórkową (która jest zbudowana z celulozy)
- w miejscu mitochondrium występującego w kom. zwierzęcej w kom. bakteryjnej znajduje się mezosom
- wokół ściany komórkowej kom. bakterii wytwarzają otoczkę śluzową