Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:20:47+02:00
Persil pozwoli ci zapomniec o plamach,nie wahaj sie! to nie takie truddne!!
juz teraz,zadzwon,zamów,a otrzymasz zestaw gratis,Masz to jak w banku!
czekamy ,



ten produkt pozwoli ci sie odprężżyć,zapomniec chociaz na chwile o problemach.
Nie bedziesz sie już przejmowac nie potrzebnymi sprawami,kóre ciebie nie dotyczą!
ten materac to czystyy zysk,nie ma zadnego haczyka!
czekamy na telefon
1 5 1
2010-04-07T18:22:15+02:00
Jak wejdziesz nie na swój teren to niedźwiedź dobierze ci się do skóry
Lokata 7%. To poprostu czysty zysk. Kupujesz nasz produkt za 900 zł jeśli nie ma wystarczających usług ( czy cos takiego) to zwrócimy c pieniądzę. masz to jak w banku.! Gdy patrzę na te buty to aż włos mi się jeży. xD coś takiego....