UŁÓŻCIE mi z tego jakieś sensowne zdania ;(( zwróćcie uwage na kropki

1.pod | ''Afrika Korps'' | Hitler| do| dowództwem | gen.Erwina| wysłał | Rommla. | Afryki

2.stoczonej| 1942roku.| El-Alamein| został | pokonany | w bitwie| pod | w pażdzierniku |''Afrika Korps''

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:19:21+02:00
1.Hitler wysłał do Afryki ,,Afrika korps'' pod dowództwem gen. Erwina Rommla.
2. ,,Afrika Korps'' został pokonany w bitwie stoczonej pod El-Alamein w 1942r.
2010-04-07T18:20:48+02:00
2.w pazdzierniku w bitwie stoczonej w 1942 roku pod el-alamein został pokonany afrika korps
1.Hitler po dowództwem gen.erwina wysłał romla do afryki .Chyba tak:)