Odpowiedzi

2010-04-07T18:22:02+02:00
A+2a+3x(2a)=270
a+2a+6a=270
9a=270 /:9
a=30

I liczba- a=30
II liczba- 2a=60
III liczba- 6a=180
1 5 1
2010-04-07T18:23:58+02:00
X+2x+4x=270
270=7x
x=38.6
Pierwsza liczba 38,6
druga 77,2
trzecia 154.4
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:25:43+02:00
X-pierwsza liczba 30
2x-druga liczba 60
3*2x-trzecia liczba 180
x+2x+3*2x=270 30+60+180=270
9x=270 / :9
x=30
1 5 1