Mam zadania z przyrodyy , mTMY
no i polaka

: Przyroda -
C6H12O6 - 1 cząsteczka glukozy- ( 24 atomy : 6-węgla , 12 wodoru , 6 tlenu )

Na podstawie tego na górze prosze o napisanie tych cząsteczek :

3C3H6O3-
NaOH - ?? tego już wgl nie wiem
H3CO4 - masakra jakaś . nie rozuemiem tego wgl .

z matmy :
jedna tona koksu kosztuje 579 zł a 1t węgla jest 1,5 razy tańsza. ile kosztuje 1 t węgla ?

kolejne zadanie :
Na uszycie garnituru krwiec potrzebował 5,5 m materiału.
² -- to są dwie piąte
-
5

materiału zużył na uszycie spodni , rezztę na marynarkę . z ilu metrów materiału uszył spodnie a z ilu marynarke ?

i z polskiego :

na podstawie wybranej bajki podręcznik : słowa na start kl V strona 94 i 95 w kilku zdaniach wypowiedź o zachowaniach ludzi podobnych do zachowań z bajki .

Prosze pomóżcie :((

sorka że tak mało punktów ale ja mam tylko 20 i oddaje je wam za całe rozwiązanie ;]

2

Odpowiedzi

2010-04-07T18:24:08+02:00
Z matmy
579:1,5=386
odp. wegiel kosztuje 386 zl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:08:42+02:00
MATMA:
2. spodnie:
⅖×5,5m=¹¹/5=2,2m
marynarka:
⅗×5,5=3,3m