Krzyżówka...

6 idea przewodnia epoki odrodzenia (8 liter)
8 genialny i wszechstronny twórca doby renesansu (8 liter)
9 malarz wenecki - mistrz kolorów (6 liter)
10 nowy typ budowli świeckiej (5 liter)
13 źródło inspiracji dla renesansowych artystów (5 liter)
15 nazwa twórcy obdarzonego niezwykłym talentem (7 liter)
16 motyw architektoniczny chętnie stosowany w renesansowych budowlach (6 liter)
17 miękki modelunek światłocieniowy wprowadzony przez Leonarda (7 liter)
18 przedstawienie w sztuce nagiego ciała człowieka (3 litery)
19 w malarstwie renesansowym - linearna i powietrzna (11 liter)

2

Odpowiedzi

2010-04-07T20:51:01+02:00
18. akt
19.perspektywa
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T21:14:14+02:00
19. perspektywa
18.akt
10.gotyk
17.sfumato
15. Michał anioł
9. Tycjan
6. humanizm
8. Leonardo
13.antyk



5 2 5