Odpowiedzi

  • nula
  • Początkujący
2009-11-02T18:58:41+01:00
Dobrze tego nie pamiętam ale na pewno tęsknota za swoją córką , smutek z powodu jej utrATY..no i tak dalej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T22:03:25+01:00
Tren 5 podmiot przedstawia uczucia zrospaczonych rodzicow (smutek, zal, zawod) w apostrofie poeta zwraca sie z bolesnym wyrzutem do Persefony dziwiac sie ze nie oszczedzila mlodej istoty
tren 7 podmiot zwraca sie do strojow Urszulki i ma do nich pretensje ze swoim widokiem poteguja poczucie zalu zawod. rozgoryczenie, niespelnienie
tern 8 podmiot zwraca sie do corki i ma pretensje do niej ze dom bez niej jest pusty i ponury ojciec wspomina jak corka byla radosna pelna zycia