Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:28:39+02:00
D:
F1=5N
a1=3m/s2
a2=4,8m/s2

SZ:
F2=x

5N=3m/s2
x =4,8m/s2

x= 4,8m/s2*5N /4,8m/s2= 8N
2 5 2
2010-04-07T18:33:23+02:00
Typowe matematyczno - fizyczne zadanie

jeżeli dziala sila 5N to porusza się z przyspieszeniem 3m/s²
jeżeli działa sila x to porusza sie z przyspieszeniem 4,8 m/s²

proporcja:

5 N ---- 3 m/s²
x N ---- 4,8 m/s²

x = 5* 4,8 /3
x = 8N

Odp. Siła równa F₂ = 8N
1 5 1