Wybierz zakończenie zdania, tak aby charakteryzowało ono grzyby.

1. Większość gatunków grzybów występuje w wodzie/ w środowisku lądowym.
2. Komórki grzybów posiadają ochronną ścianę zbudowaną z chityny/ z celulozy.
3. Grzyby zasiedlają środowiska ciepłe, słabo nasłonecznione i suche/ wilgotne.
4. Wielokomórkowe ciało grzybów niezróżnicowane na tkanki i organy nazywa się plechą/ strzępką.
5. Splecione strzępki grzybni tworzą owocnik/ zarodnik.
6. Ciało grzybów budują, długie nitkowate struktury nazywane strzępkami/ komórkami.

:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:29:01+02:00
1.W środowisku lądowym
2.Z chityny
3.Wilgotne
4.Plechą
5.Owocnik
6.Strzępkami
61 3 61
2010-04-07T18:29:26+02:00
1. lądowym
2. z chityny
3.wilgotne
4. plechą
5.owocnik
6.strzępkami
60 4 60
2010-04-07T18:36:10+02:00
1.Większość gatunków grzybów występuje w środowisku lądowym.
2.Komórki grzybów posiadają ochronną ścianę zbudowaną z chityny
3. Grzyby zasiedlają środowiska ciepłe, słabo nasłonecznione i wilgotne.
4.Wielokomórkowe ciało grzybów niezróżnicowane na tkanki i organy nazywa się plechą.
5.Splecione strzępki grzybni tworzą owocnik.
6. Ciało grzybów budują, długie nitkowate struktury nazywane strzępkami.
3 5 3