Odpowiedzi

2010-04-07T18:28:49+02:00
Jest najważniejsza, ponieważ modlitwa to rozmowa z Bogiem.
Każdy chrześcijanin powinien w ten sposób rozmawiać,w modlitwie prosimy Boga o dobro.
74 4 74
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:33:54+02:00
Modlitwa, czyli inaczej rozmowa z Bogiem, dla osoby wierzącej jest rzeczą najważniejszą w ciągu dnia. Chrześcijanin opowiadając Bogu o swoich kłopotach i problemach pokazuje wielką miłość i zaufanie jakim go darzy. W wielu przypadkach codzienna rozmowa z Panem jest oddaniem się w zupełności Bogu i oczekiwaniem na pomoc. Dla każdego wierzącego wykonanie choćby znaku krzyża codziennie jest rzeczą, dzięki której może pokazać swą wielką miłość. Ponadto każdy wierzący chrześcijanin wyznając swą wiarę w Kościele przyrzeka przed Bogiem codzienną modlitwę.
49 4 49
2010-04-07T18:49:33+02:00
Dlatego, że Chrześcijanie wierzą w Boga i codziennie modlą się do niego o zdrowie itp.
33 2 33