Odpowiedzi

2010-04-07T18:35:45+02:00
Paryż miasto Miłości i piękna architektonicznego
Miejsca które warto zobaczyć:
LUWR
Adres: Cours Napoleon 75 001 Paris
Godziny Otwarcia:
Codziennie 9.00 - 18.00
Poniedziałek - Środa 9.00 - 22.00
Zamknięte we wtorki
Ceny:
Dorośli - 7.50 Euro
Osoby poniżej 18 lat wstęp wolny
KATEDRA NOTRE-DAME
Adres: Place du Parvis de Notre - Dame
Paryż (4 dzielnica)
Godziny Otwarcia:
Codziennie 8.00 - 18.45
Ceny:
Dorośli - 32 Euro
Ulgowy - 21 Euro

OPERA COMIQUE
Adres: 5 rue Favart 75002 Paris
Ceny:
Zależne od granego przedstawienia

TEATR SARAH BERNHARDT

Adres: 2 Place du Chatelet 75004 Paris
Ceny: Zależne od granego przedstawienia
WIEŻA EIFFELE'A
Godziny Otwarcia:
Winda czynna od 9.30 - 23.00
Ceny:
I piętro - 3.66 Euro
II piętro - 6.86 Euro
III piętro - 5.34 Euro

OPERA BASTILLE
Adres: Place de la Bastille 75012 Paris
Godziny Otwarcia
10.00 - 13.00 - 17.30
Ceny:
Dorośli - 9.15 Euro
Ulgowy - 6.90 Euro

MUZEUM D'ORSAY
Adres: 1 rue de Bellechasse 75007 Paris
Godziny Otwarcia:
wtorek - sobota 10.00 - 18.00
czwartek 10.00 - 21.45
niedziela 9.00 - 18.00
Zamknięte 1 stycznia, 1 maja, 25 grudnia
Ceny:
Dorośli - 7 Euro
Ulgowy - 5 Euro
Niedziela - 5 Euro
Rozmiar: 752 bajtów
WERSAL
Adres: Chateau de Versailles
Godziny Otwarcia:
październik - kwiecień 9.00 - 17.00
maj - wrzesień 9.00 - 18.00
Ceny:
Dorośli - 7.50 Euro
Poniżej 18 lat wstęp wolny
PANTEON
Adres: Place du Pantheon 75005 Paris
Godziny Otwarcia:
kwiecień - wrzesień 9.30 - 18.30
październik - marzec 10.00 - 18.00
Ceny:
Dorośli - 6.40
Ulgowy - 4 Euro
Poniżej 18 lat wstęp wolny
MUZEUM PICASSO
Adres: Hotel de Sale 5, rue de Thorigny 75003 Paris
Godziny Otwarcia:
kwiecień - wrzesień 9.30 - 18.00
październik - marzec 9.30 - 17.00
Ceny:
Dorośli - 5.50 Euro
Ulgowy - 4 Euro
Poniżej 18 lat wstęp wolny
Rozmiar: 752 bajtów
COMEDIE - FRANCAISE
Adres: 2 rue de Richelieu 75001 Paris
Telefon: 01 44 58 15 15
Ceny:
Zależne od granego przedstawienia

KABARET MOULIN ROUGE
Adres: 82 Boulevard de Clichy 75018 Paris
Godziny Otwarcia:
Każdego wieczoru spektakle o 21.00 i 23.00

ŁUK TRIUMFALNY
Adres: Place Charles de Gaulle 75008 Paris
Godziny Otwarcia
październik - marzec 10.00 - 22.30
kwiecień - wrzesień 9.30 - 23.00

1 5 1
2010-04-07T18:37:21+02:00
Paryz to swietny wybór miasto tetniące życiem ponadto możesz w nim zobaczyć :
wieżę Eiffla
Luwr
dom w którym mieszkał Mickiewicz
Łuk Triumfalny
wzgórze Montmartre, gdzie znajduje się kościół Sacre – Coure
Kabaret Moulin Rouge
katedrę Notre Dame
park luksemburski
pola Elizekskie
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:42:37+02:00
Ja bardzo chciałabym się wybrać do Paryża. Dlatego tam, że według mnie jest to bardzo ciekawe i godne zwiedzenia miejsce w skali europejskiej a nawet światowej. Zobaczyłabym tam oczywiście słynną na cały świat Wieżę Eiffla i gdybym tam była poszłaby też do Bazylika Sacré-Cœur czy także sławnej Katedry Notre Dame.
1 5 1