Odpowiedzi

2010-04-07T18:33:00+02:00
Telewizja uczy bo oglądając programy np. przyrodnicze możemy sie dużo dowiedziec. Bawi na pewno tak często lecą śmieszne programy a czy wychowuje to nie jestem pewna...
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:36:31+02:00
Telewizja prawda uczy bawi i wychowuje lecz nie koniecznie tak jak powinna,ponieważ w telewizorze nie każdy program jest odpowiedni dla widza. Przypuszczając widzem jest sześciolatek który właśnie ogląda film który jest od 16lat, a w nim jest pokazana agresywność.Dziecko oglądając taki program zapamiętuję jatką scenę,zdarza się że może pomyśleć, że coś takiego powinno się dziać cały czas...
2 5 2