Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:38:41+02:00
Komora lewa -> aorta-> tętnice-> tętniczki-> naczynia włosowate tętnicze->naczynia włosowate żylne ->żyłki ->żyły->żyła główna dolna i górna -> przedsionek prawy
2010-04-07T18:39:52+02:00
Duży obieg krwi
lewa komora serca-->aorta--->tętnice---> naczynia włosowate( we wszystkich częściach ciała)---> żyły---> żyły główne(górna i dolna)---> prawy przedsionek serca