Odpowiedzi

2010-04-07T18:37:58+02:00
Do konfliktu serologicznego dochodzi wtedy, kiedy matka w wyniku immunizacji
1 5 1
2010-04-07T18:38:07+02:00
Do konfliktu serologicznego dochodzi wtedy, kiedy matka w wyniku immunizacji rozpocznie wytwarzanie przeciwciał przeciwko krwinkom płodu jak ma to miejsce w konflikcie w układzie Rh
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:40:38+02:00
Dochodzi do niej, kiedy istnieje tzw. niezgodność serologiczna między grupami krwi rodziców. W praktyce sytuacja taka ma miejsce, kiedy mama ma grupę krwi RH-, tata RH+ i dziecko w łonie matki dziedziczy RH ojca i krwinki płodu w czasie ciąży przenikną do krwioobiegu mamy.
6 4 6