Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T18:38:38+02:00
Ludzie sie spiesza poniewaz ciągle maja cos do zrobienia, załatwienia, tysiace spraw, kazda równie ważna, sprawia to ze sami sie zatracają, traca kontrolę. Wolny czas jest im potrzebny po to aby mogli odpocząc, zrelaksowac sie, spedzic czas z rodzina, przyjaciółmi
1 5 1
2010-04-07T18:38:47+02:00
LUDZIE SIĘ SPIESZĄ PONIEWAŻ MAJĄ DUŻO SPRAW DO ZAŁATWIENIA.CZAS WOLNY JEST IM POTRZEBNY DO ODPOCZĘCIA OD CODZIENNEGO SZYBKIEGO TEMPA.
2010-04-07T18:39:34+02:00
Ludzie zawsze się spieszyli i spieszyć się będą. Jest nawet przysłowie : " Jak człowiek się spieszy to diabeł się cieszy". za dużo obowiązków może przysporzyć o zawrót głowy. Wolny czas jest po to, by zregenerować siły do dalszej ciężkiej pracy.