Odpowiedzi

2009-11-02T19:00:21+01:00
Współczesnym rycerzem moze byc przyjaciel lub prezydent
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:01:24+01:00
Współczesnym rycerzem może zostać każdy kto jest uczciwy, szanuje kobietę, jest szlachetny pomocny oraz zależy mu na innych ludziach.
4 3 4
2009-11-02T19:02:16+01:00
Współczesnym rycerzem może być osoba, która pomaga innym, nie naśmiewa się ze słabszych oraz szanuje starsze osoby lub osoby z większymi prawami.
2 3 2